Esimene postitus Eurovisioonist (29.05)

 

Esimene katsetus

    Hei hopsti! Siin on siis minu esimene postitus. Ma ei oska küll väga millestki rääkida, aga no vist peab. Võin siiski pajatada natukene Eurovisioonist, mida ma vaatasin eelmine laupäev. Vist... Ühesõnaga oli too päris äge saade. Osad laulud olid üllatavalt head ning minu lemmikud said kõrged kohad. Nende hulka kuulusid Itaalia, Šveits ja Soome. Kõik olid esikümnes. Siiamaani kuulan mitu korda päevas nende laule. 

    Peale laulude oli saates ka suur osa häälte jagamine ning see tundus mulle natuke imelik. Enamus andsid hääled väga imelikele lauludele ning nood saavutasid kõrged kohad. Peamiselt mõtlen Maltat, mille laul oli prügi. Põhi probleem on muidugi see, et Uku ei saanud edasi. Palju parem laul, kui need teised mis edasi said. Uku oleks iga kell parem kui Malta. Üleüldiselt oli ikkagi muhe vaatamine ning leidsin ka mitmeid uusi ning ägedaid laule. 

Rannar

Kommentaarid

Populaarsed postitused