24. mai - 1.postitus

Kuidas käpp väriseb, mu parkinsoniga vennased!


See on siis esimene postitus 3-osalises cringe-festivali saagas nimega "Blogi koostamine Mariliisile". Põhimõtteliselt hakkab see blogi olema (vähemalt minu poolt, ma ei tea, mis Rannar teeb) nagu minu päevik mingil määral. Muidugi ma ei hakka kõiki oma mõtteid siia panema, aga ainult osasi, mis on n-ö normaalsed ja mitte nii personaalsed. 

Nüüd kui sissejuhatus on tehtud, hakkan ma rääkima siis tänasest päevast. Koolipäeva osa ma jätan vahel, kuna ma usun, et see pole piisavalt tähtis/huvitav (ma ei suuda/ei viitsi kirjutada seda huvitavaks), et siin mainida (nagu see blogi oleks üldse huvitav). Ega koolis väljaspool ka midagi huvitavat tänat ei juhtnud. Oma vigastuse tõttu ei saa ma ikka midagi füüsiliselt intensiivset teha. Ma ootan seda aega, kui ma saan uuesti täies jõus treeninguid jätkata. Inglise keele eksami tulemused jõudisd täna kohale - C2 woop woop, täpselt piiri peal 200 punktiga.

Aga mulle tundub, et ma olen piisavalt kirjutanud, et Mariliisi õnnelikuks teha, seega ma lõpetan tänaseks
Tsau-pläu, näeme järgmises cringe postituses.

Marcus

Kommentaarid

Populaarsed postitused