26.mai - 2. postitus

 Tere tulemast tagasi cringefesti, milleks on meie blogi!


See on siis minu 2. postitus 3-st. Väga ei tea, miilest rääkida. Nagu te ilmselt märkate jäi eilne päev vahel. See sellepärast, et eile oli tegus päev. Ega midagi erilist ei juhtunud ka. Päev oli täis koduste tööde tegemist ja milleksgi muuks aega väga ei jäänud. Nüüd, kui õppeaasta lõppeb, tundub mulle, et meid pommitatakse koduste töödega. Aga ikkagi ma suutsin päeva sisse pigistada väikse treeninguga.

Täna aga pool päeva kulus Tartusse sõidule. Üpris väsitav oli oma vigase jalaga kõndid, aga sai tehtud ja kaelast ära. Koduste töödega olen ma nüüd enam-vähem jaol, kuigi ikka tuleb suruda, et õppeaasta lõpetada ilusti. Samal ajal saavad mu boksikaaslased pool päeva lihtsalt magada, kuna neil miski pärast pole nii palju kodutöid kui meil. Nii ebaõiglane, tahaks ka lihts üks päeva lösutada, aga ei saa. Kogu aeg on midagi vaja teha.

Sellega ma lõpetan praeguse postituse ja näeme järgmine kord. Viimane postitus tuleb parem, ma luban. 

Marcus

Kommentaarid

Populaarsed postitused